نظر سنجی

* نام  :
* نام خانوادگی :
ميزان اطلاعات پرسنل فروش در مورد خدمات : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
ميزان علاقه مندي شما به ادامه خرید خدمات شركت : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت از كانالهاي ارتباطي شركت با شما (تلفن، دورنگار، سايت اينترنتي، پست الكترونيكي، مكاتبه، ملاقات حضوري) : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
زمان انتظار برای پاسخ دهی به سوالات و مشکلات شما در واحد پشتیبانی فنی : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
نحوه بازرسی های دوره ای و خدمات پس از فروش مشتریان : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
نحوه رسیدگی به نظرات و شکایات توسط گروه آریان رسانه پارس : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
کيفيت آموزشهاي ارائه شده در زمان راه اندازي : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
رعايت ادب، احترام وایجاد ارتباطی دوستانه از جانب کارکنان با مشتريان : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت شما از نحوه برخورد پرسنل آریان رسانه پارس در هنگام مراجعه حضوری : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
وضعیت ارائه خدمات شركت در مقايسه با ساير شرکتها : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت مندی از تحویل سرویس مطابق با توافقات صورت گرفته : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت شما از حل مشکل ، پس از مراجعه حضوری پرسنل آریان رسانه پارس : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان در دسترس بودن پرسنل فني در مواقع لزوم : : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
مهارت و اطلاعات فنی پرسنل پشتيبانی در يافتن و رفع مشکلات فنی : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
رضایت شما از ميزان عدم قطعی ارتباط ( Disconnection ) : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت شما از سرعت برقراری ارتباط خدمات ( Send & Receive ) : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت شما از وقت شناسی تیم فنی درهنگام مراجعه حضوری : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضايت شما از نحوه برخورد پرسنل پشتيباني فني : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت از مدت زمان صرف شده جهت راه اندازی سرویس از زمان ثبت نام : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان پایبندی به اصول قرارداد : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
مطابقت سرويس ارائه شده با خدمات خواسته شده : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
برخورد كاركنان فروش با مشتری : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
انعطاف پذيري در مورد خواسته هاي مشتري : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
سرعت و دقت در انجام فروش و خدمات : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
ارائه اطلاعات لازم در خصوص هزينه ها قبل از فروش : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
میزان رضایت مندی از تناسب سطح قیمت کالا با توجه به کیفیت : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
تناسب قيمت خدمات در قياس با ساير ارایه دهندگان : خیلی ضعیف     ضعیف     متوسط     خوب     عالی
آيا مشکل شما در همان تماس اول حل شده است : بله     خیر
آيا رضايتمندي شما به حدي بوده است كه ما را بعنوان تامين كننده به ديگران معرفي كنيد : بله     خیر
هرگونه نظر و يا پيشنهادي جهت بهبود عملکرد ما داريد در اين قسمت مرقوم فرماييد :